טונארי היא נציגות בלעדית לקבוצת מעצבי אופנה יפנים, ביניהם קבוצת Tsumori chisato, Zucca, Ne'-net, Mercibeaucoup –  A-net   ,בנוסף  Miyao ו- , Carnet by Akari aizawa

Vlas blomme ,Mature ha  ומותג הגרביים Tabio .אודות: TONARI נהגתה מתוך חלום לאגד תחת קורת גג אחת את בתי האופנה הגדולים ביפן. אחרי שנים של חיים ועבודה ביפן בתחום הטקסטיל וחשיפה אל האיכות הבלתי-מתפשרת, היופי יוצא הדופן והמובחנות הניכרת לעין ולתחושת הגוף במגע הבדים – החלטתי בחזרתי לארץ להעמיק את הקשר עם יפן באופן של לחלוק אותו עם אחרים.
כשאני נושאת בתרמילי ניסיון רב בתחום, קשרי חברות עם מעצבי-על מיפן, הערכה עמוקה ל"אחורי הקלעים" של תהליך ייצור הטקסטיל, של המסורת המזינה אותו ושל תוצריו ושאיפה עצומה לברוא קונספט בארץ אשר יאגד את כל אלה, פתחתי את החנות הראשונה שלי בזיכרון יעקב.
בשבע השנים האחרונות נבנה הגשר המחבר בין קהל הלקוחות לבין אופנת העל מיפן ודרך החיים העומדת מאחוריה ויוצרת אותה. הבחירה לפתוח את החנות הראשונה דווקא מחוץ לעיר גדולה היתה בחירה מושכלת, מתוך הבנה ואמונה שזו הדרך הטובה ביותר ללמוד: בהדרגה, בקצב הנכון, בשקט, כך שניתן לחוש את התהליך והדרך, כשהתוצאה תגיע ממילא.
כעת, בעיתוי מדוייק מבחינתי, נפתחה החנות השניה שלי – TONARI , והפעם טבילת האש היא בעיר תל אביב.
TONARI משמשת נציגות ובית לבתי האופנה הגדולים של יפן.
TONARI מאפשרת שיתוף והשתתפות בחוויית ההוויה היפנית: האסתטיקה, הפילוסופיה ודרך החיים העומדות מאחורי העיצוב והיצירה.
TONARI מאפשרת לי לחלוק איתכם את כל הידע והניסיון שרכשתי ובעיקר את האהבה וההערכה שיש בי לאמנות ולתרבות היפנית.
בחנות מתקיימים בכפיפה אחת מספר סיגנונות: החל מאופנת הרחוב המייצרת שפה מרהיבה משל עצמה, דרך נגיעות קלאסיות ואלגנטיות, דרך נינוחות בדי הפשתן והמשי ועד לאופנה המלאה בהומור שלא מוותרת לרגע על הגזרות, על שימת לב לכל פרט ועל האיכות הקשורה קשר הדוק עם יפן.
מרגש אותי מאוד להתבונן במרחב שיצרתי בחנות ולהרגיש את ההשראה שהמסע שלי והבגדים התלויים על הקולבים מעוררים. ביפן המעצבים שולחים עצמם למסעות מעוררי השראה ודימיון ברחבי העולם. הם חוזרים מלאים בחוויות, בזיכרונות ובצבעים ו"כותבים" את הסיפור באמצעות הבגד. אני גאה בהזדמנות שניתנה לי להביא את הסיפורים הללו לכאן. אני מזמינה את כולם להגיע ומודה על ההזדמנות שניתנה לי ללמוד דרך חיים מיוחדת ומשמעותית עבורי, ולהעביר את זה הלאה…

כתובת החנות:

Tonari
רחוב יבנה 30 תל אביב (פינת אחד העם)
טלפון 03-5094576
[email protected]