הגשם פוסק והחום מתגבר

במהלך חודש יולי, מסתיימת עונת הגשמים היפנית או לפחות, הגשמים הולכים ונחלשים בהדרגה. הטמפרטורות עולות וביחד איתן גם הלחות וקיץ היפני מפציע במלוא תפארתו. במהלך החודש תמצאו עניין בפעילויות מגוונות כמו טיולים בהרים, טיולים לחוף הים, משחקי בייסבול ואפילו פאבים באוויר הפתוח. הוסיפו למזוודה או התרמיל שלכם בגדים קלים ומאווררים ואל תחסכו בקרם הגנה נגד שמש.

מה צריך לדעת לפני שטסים ליפן בתקופת יולי:

  • העונה הגשומה מסתיימת כמעט בכל יפן במהלך החודש
  • זו עונה מבוקשת לטיולים בחוץ, בדקו בסביבה שלכם לאן אפשר לטייל ואל תחמיצו את ההזדמנות
  • שווה לשקול ביקור בחוף הים או בפארק מים סמוך

חופים ורחצה

באוקינאווה תמצאו חופים יפייפים אבל החום והלחות של דרום יפן עלולים להיות קשים למי שאינו מורגל במזג אוויר טרופי (לישראלים דווקא אין בעיה בנקודה הזו). החופים הפופולאריים ביותר הם Chiba, Wakayam ו Fukuoka. מעבר להם, כמעט כל החופים ייפתחו לשחיה במהלך החודש.

אם בקרירות עסקינן, שווה לבדוק מקרוב את מתקני הספא ואת פארקי המים שמצויים ברחבי האיים. כך למשל Nagashima ב Mie, אשר כולל בריכה, אונסן ופארק שעשועים בקומפלקס גדול שיספק לכם בילוי ליום שלם. מקומות נוספים כמו עולם הספא באוסקה ו Hakone Kowakien Yunessun בהאקונה, כוללים בריכות שחייה ומתקני רחצה נוספים.

דילוג בין האיים

כאומת אי, יפן מציעה לתיירים מגוון רחב של אפשרויות לטייל מאי לאי. בקרו באי האומנות ב Seto, שוניות אלמוגים אינסופיות ואיים בתוליים באוקינאווה, ואיים וולקניים שיזכירו לכם קצת את פארק היורה מדרום לטוקיו. שירותי מעבורות והפלגות בין האיים פועלים בשיא התפוסה בחודשי הקיץ.

פנים האיים

עוד דרך נפלאה להתמודד עם החום היא לטייל אל תוך האיים עצמם, לאיזורים ההרריים הקרירים. הם מיושבים פחות ולחים פחות ותמצאו בהם פעילות מהנה כמו טיול, טיפוס הרים ורכיבת אופניים. אם אתם לגמרי בקטע, אל תפספסו טיול חובה לאלפים היפניים.

בפארק Chubusangaku אשר משתרע על פני מספר מחוזות תמצאו מספר אתרים פופולאריים כמו Kamikochi, Tateyama Kurobe Alpine Route ו Hakuba, אשר מאפשרים לכם טיולים בני מספר ימים בטבע, טיפוס ואפילו צניחה. השמיים הם הגבול מבחינת אפשרויות וחוויות, אבל אנו ממליצים לבדוק את תחזית מזג האוויר ולאסוף את הציוד המתאים.

נהרות ואגמים

הרפתקנים נועזים יעדיפו לבלות את פעילות הקיץ שלהם בפעילות סביב מקווי מים. להנאתכם – קיאקים, קאנו, וראפטינג בכל רחבי יפן. בין היתר ב Minakami באיזור Gunma ובעמק Iya בטוקושימה. מפעילי טיולים יציעו לכם חוויות ראפטינג ואפילו הפלגה מסעירה בסירות גזע עץ מסורתיות במורד נהר קיטאיאמה.

באתרי סקי מפורסמים באיזורי ניסקו והוקאידו, השלג הלבן של החורף מוחלף במדרונות מוריקים ובשפע של פעילויות מימיות, עם נחלים זורמים ממי הפשרת השלגים.

כיף בשמש

עם החלשות הגשמים נפתחים גני בירה ברחבי האיים להנאת המבקרים הצמאים. תוכלו למצוא במרכזי הערים פאבים פתוחים על גגות מבנים ולשלב נוף עירוני עם רוח קלילה. שימו לב שבמקומות רבים, משלמים עבור שולחן לפרק זמן מסויים, אבל אפשר לשתות כמה שרוצים.

לחוויית בירה מעשירה קצת יותר, שווה לשקול ביקור במבשלות בירה או אפילו באחד ממוזיאוני הבירה (כמו המוזיאון בסאפורו, הוקאידו, שמומלץ בחום).

5/5 - (2 votes)