לינה ביפן – ישנו מגוון רחב של סוגי לינה בכל מחוז, אזור, עיר, כפר ובאמצע שום מקום במדינה הקסומה.

אני בטוח שתמצאו את הלינה המושלמת עבורכם, מהזול ביותר ליקר ביותר, במיקום המתאים לכם, סוג הלינה המתאים לכם, אם לחלוק חדר עם אנשים נוספים או לבד ועוד. בכתבה אציג בפניכם את המגוון הרחב של סוגי לינה שיפן עשויה להפתיע אתכם בהחלט ובגדול, ואת האתרים למציאתם ולהשוואת מחיריהם.

אתרים למציאת סוגי לינה:

1) airbnb.com – אתר המציג את כל הדירות, מכל הסוגים, שרוצים להשכיר אותן לתיירים או למקומים. היתרון הוא שיש שפע דירות ובקלות ניתן לבחור בהתאם לטעמך הכלכלי ומצב רוחך. בנוסף, נעים להכיר את אלה שמביאים לכם את המפתחות לדירה ותמיד אוהבים לסייע לכם בטיול. החיסרון הוא שצריך להירשם לאתר, צריך לאמת פרטים ותשלום מראש על הזמנת חדר.

Image

2) hotelscombined – אתר שווה החושף בפנייך את כל סוגי החדרים בכל המלונות ביפן, ועושה השוואת מחירים בין כל האתרים שמציגים את המלונות. מה שאהבתם, אתם לוחצים על הלינק וזה מוביל אתכם לאתר הרלוונטי עם פירוט מלא של סוג החדר והמקום.

3) booking.com – מציג מלונות ומחיריהם, אתר המבטיח מחירים זולים במיוחד. בנוסף, ניתן להזמין חדר מראש כדי לתפוס בעונת שיא, ולשלם בהגעה, זה היתרון הכי משמעותי. החיסרון הוא שאולי יש יותר מחירים זולים יותר משהאתר הזה מציע.

booking.com

4) japaneseguesthouses – אתר מיוחד שמציג סוגי לינה מיוחדים. מהאתר הזה ניתן יהיה להזמין חדרים במקדשים, אכסניות, הוסטלים וכד'.

japaneseguesthouses

לינה בסגנון יפני

1) Ryokan, ריוקאן 

שמגיעים ליפן זה יהיה טעות לא להתנסות לפחות לילה אחד לינה יפן בריוקן !
יש מספר סוגים של ריוקן (אכסניה יפנית מסורתית) ברחבי יפן. המספר הקיים של ריוקן ביפן הוא בסביבות כ-58 אלף. כל ריוקן שונה במיקומו, בגודלו, במחירו ובשירות במקום. דבר אחד משותף וחובה להיות בכל ריוקן, ארוחת בוקר וערב (כלולים במחיר, במקום המיועד לכך). לא ניתן להיכנס עם נעליים לתוך הריוקן, אלא להוריד אותם בכניסה. החדר כולו מרוצף ממחצלת קש ויש כריות ושולחן נמוך במרכזו. אין מיטה ומצעים מוכנים, אלא בדר"כ מזרונים דקיקים על הרצפה. במקרים רבים, אין שירותים ואמבטיה בחדר, אלא מחוצו, במקום ציבורי. מתאים לזוגות או משפחות אשר מעוניינות לחוות אוירה יפנית מסורתית כפי שהיה בעבר. טווח המחירים: 6,000-30,000 ין (50-250 דולר) לאדם, ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתרים: airbnb.com או hotelscombined.

39611851

2) Minshuku, מינשוקו

אכסניות יפניות כמו ריוקן אך כולל ארוחת בוקר במחיר בלבד ומתאים יותר למשפחות. זולים יותר וקטנים יותר מריוקן, בדומה למעונות. בנוסף, בדר"כ אין מפתחות לחדר. טווח המחירים: 4,000-10,000 ין (30-85 דולר) ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתרים: airbnb.com או hotelscombined.

Minshuku

3) דירות ובתים יפניים

דירות של מקומיים אשר משכירים לתיירים. רעיון נפלא לחוות כיצד היפנים חיים, מסורתית או מערבית, או במשולב. יש לזכור שיש לכבד את הדירות גם אם הדיירים אינם נמצאים, להוריד נעליים לפני הכניסה לדירה. ניתן למצוא את הדירות והבתים האלה בקלות דרך האתר airbnb. טווח המחירים: 10,000-50,000 ין (85-450 דולר) ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתר: airbnb.com

apartment-japan-airbnb

לינה ביפן בסגנון מערבי:

1) בתי מלון

יש מגוון רחב של בתי מלון ברחבי יפן, בסגנון יפני וגם בסגנון מערבי. מה שתרצו, יש. טווח מחירים: 8,000-50,000 ין (85-450 דולר) ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתר: hotelscombined.com

Tokyo_08_03_31_Hotel_03

2) בתי מלון לאנשי עסקים

נמצאים בדר"כ בקרבת תחנות רכבת, מתאים לאנשי עסקים או salarymen. בתי מלון המציעים חדרים קטנים בעיצוב מערבי עם מכונות אוטומטיות המציעות כריכים או שתייה. בדר"כ יש מינימום שירות בבתי מלון מהסוג הזה. תיירים בדר"כ בוחרים ללון בבתי מלון מהסוג הזה כיוון שהמחירים דיי סבירים ומביאים לחיסכון בהוצאותיהם. טווח מחירים: 5,000-10,000 ין (40-85 דולר) ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתר: hotelscombined.com

chisun_inn_nagoya

3) בתי הארחה לינה ביפן

אותו הדבר כמו מינשוקו, רק בעיצוב מערבי. בדר"כ נמצאים במקומות הררים ומורחקים. טווח מחירים: 6,000-12,000 ין (50-100 דולר) ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתר: hotelscombined.com

508_Tea-At-Pembroke-Springs-1020x400

4) הוסטלים ומעונות

לינה ביפן וארוחות עבור חסכנים, במחירים זולים. טווח מחירים: 1,500-4,000 ין (12-35 דולר) ללילה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתר: hotelscombined.com

16938032

לינה ביפן בסגנון מיוחד:

1) מלונות קפסולות

אתם מתארים לעצמכם ישנים בתוך קפסולה? דווקא זה כייף. כל קפסולה הוא ליחיד, וכל קומת קפסולה מופרדת לפי מין זכר ונקבה. מתאים לאנשים או למטיילים בודדים שלא צריכים שום דבר, רק מיטה להניח את הראש ולהתעורר רעננים למחרת, ומעוניינים בחוויה ייחודית ביפן. רוב מלונות הקפסולות מארחות גברים בלבד. תחליף לבתי מלון לאנשי עסקים. זול יחסית. טווח מחירים: 3,000-4,000 ין (20-35 דולר) ללילה, לקפסולה. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתרים: airbnb.com או hotelscombined.com.

gal-hotel-japan-jpg

2) מקדשים

ישנם מקדשים שמארחים זוגות או משפחות באווירה של תקופת אדו, נשמע מאוד מעניין ומרתק – חוויה עצומה! יש ארוחת בוקר וערב צמחונית וניתן להצטרף לתפילה יחד עם הנזירים. רק מעט מהמקדשים ביפן מארחים, לכן יש להזמין מראש תקופה ארוכה כדי להבטיח לכם לינה ביפן. לא מתאים למשפחות עם ילדים קטנים, או לאנשים שאוהבים מסיבות. טווח מחירים: 3,000-10,000 ין (20-85 דולר) ללילה, לאדם, במזומן בלבד. ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתרים: booking.com או japaneseguesthouses.

140613131837-mount-koya-13-horizontal-large-gallery
booking.com
japaneseguesthouses

3) בתי קפה מנגה

מקום לחובבי אנימה וגלישה באינטרנט, כל אדם שנכנס רוצה לגלוש באינטרנט ולצפות באנימה מקבל חדר קטן עם מחשב, ויכול ללון בתוכו. מקום זה פתוח 24 שעות. מתאים לחסכנים ולאלה שאוהבים לבלות מאוחר בלילה, לבודדים בדר"כ. קשה למצוא מקומות מהסוג הזה כיוון שההכוונה למקומות אלה לא מצוידים בשלטים באנגלית ולא נמצאים בקומת הקרקע, אלא תמיד בקומה האחרונה של בנייני רחוב. נמצאים בדר"כ בערים הגדולות. טווח מחירים: 1,500-3,000 ין ( 10-20 דולר) ללילה.

imc

4) מלונות אהבה

מתאים לזוגות שרוצים לממש את אהבתכם בשעות הלילה. ניתן לזהות מלון אהבה באמצעות המראה השונה, החריג והמוזר. ניתן להשכיר משעה ל3 שעות בייחוד בשעות הלילה. טווח מחירים: 6,000-12,000 ין (50-100 דולר) ללילה.

2316717006_5bed17c0fc_b

5) בית שלום – מקום נוצרי אשר מאוד אוהב את ישראל ואוהב לארח זוגות (בלבד) ישראלים, בחינם. בדר"כ מקום מאוד קטן עם מספר מצומצם של חדרים, לכן כל המקדים, כך גדל הסיכוי לזכות בחדר.

6) דירות שבועיות/חודשיות – מתאים לכל אחד, כמטייל בודד, לזוג או לזוגות, למשפחה או למשפחות. ניתן להשכיר דירות באופן מלא, או חדר בתוך דירה במשותף לאחרים. מומלץ ומביא לחיסכון אדיר בטיול. טווח מחירים: כל מחיר שנראה לכם הגיוני ליום, לשבועי או לחודשי.  ניתן למצוא ולהשוות מחירים באתר: airbnb.com

7) דירות לגולשי ספות – מתאים בדר"כ לבודדים. ישנם מקומיים שאוהבים לארח תיירים ונותנים להם לישון בספה בדירותיהם ולחלוק עימם את חייהם, כל זמן שהתיירים ירצו. בחינם. זו הדרך הכי טובה לרכוש חברים על הדרך – חוויה מדהימה! ניתן למצוא ולהשוות ספות באתר: couchsurfing.

לינה בטוקיו

לינה בקיוטו

לינה בהירושימה

שאלות נפוצות על לינה ביפן

אילו סוגי לינה ביפן יש?
ביפן יש מגוון סוגי לינה, החל מלינה במלונות מערבים, עד לקפסולות, או לינה מסורתית כגון ריוקן, אכסניות יפני , דירות , הוסטלים אפילו לינה במקדשים.

מה מחירי לינה בריוקן?
טווח המחירים: 6,000-30,000 ין (50-250 דולר) לאדם, ללילה.

איזה לינה ביפן מתאים לתרמילאים?
כמובן יש את ההוסטלים, ואכסניות – אבל יש עוד פתרון וזה לינה דווקא בבתי קפה מנגה – מקום לחובבי אנימה וגלישה באינטרנט, כל אדם שנכנס רוצה לגלוש באינטרנט ולצפות באנימה מקבל חדר קטן עם מחשב, ויכול ללון בתוכו. מקום זה פתוח 24 שעות.

4.9/5 - (22 votes)